Články & návody

Vojtal prosklené konstrukce s.r.o. - plastová okna do pasivních domů Ostrava.

Rekvalifikační kurzy Praha - široká nabídka rekvalifikačních kurzů, seminářů a školení. Možnost přidat kurz zdarma.

Plánujete stavbu? Pak budete potřebovat technický nebo stavební dozor.

Ekotherm Montage - instalatérské práce na klíč.

Záložní zdroje UPS -  zdroje s výkonem 35W až 600W a výstupním napětím v rozsahu 5VDC až 54VDC.

Betonová umyvadla - výrobky voděodolné a nenasákavé.

HW - PANTY, spol. s r. o. - vysoušení vlhkého zdiva.

Zámečník Hanák - nouzové otevírání dveří.

Kuchyně IN s.r.o. - výroba nábytku na míru Jihlava. 

Havenets s.r.o. - instalace datových sítí v Praze a okolí.

ROSA In s.r.o. - montáž rekuperace Praha a okolí.

Co jsou to POS a POP materiály?

Zařizujete novou prodejnu a chcete upoutat pozornost? Chcete zákazníka informovat o zcela novém produktu? K efektivní propagaci můžete využít POS a POP materiály, což jsou reklamní produkty, které se využívají přímo v místě prodeje a jejich úkolem je zaujmout potenciálního zákazníka a ovlivnit tak jeho nákupní chování.

Právě tento druh propagace je jednou z nejvýznamnějších marketingových metod, která funguje jako zásadní podnět pro impulzivní nákup spotřebitelů. To znamená tedy takový nákup, který zákazník neplánuje a rozhoduje o něm právě až v místě prodeje na základě POS a POP materiálů. Velkou výhodou je především fakt, že zákazníkům tento druh reklamy nevadí, neobtěžuje je, neodrazuje od nákupu, ba naopak je zajímavým způsobem informuje a pomáhá jim při výběru.

Co tyto materiály zahrnují?

POS a POP materiály můžeme rozdělit do několika hlavních skupin, které se se rozdělují dle jejich místa použití v prodejně. Jednou z kategorií jsou podlahové POS/POP prostředky, mezi něž můžeme zařadit stojany, podlahové poutače, stojany na reklamní letáčky a mnoho dalšího.
Do další kategorie spadají regálové prostředky, tedy rozdělovače regálů a nejrůznější regálové dekorace. Další kategorií jsou materiály, které se umísťují u pokladen a mohou jimi být pokladní stojánky, mincovníky či děliče nákupů. Dále se můžeme v prodejnách setkat s dalšími možnými materiály, kterými mohou být přímo letáčky, plakáty, originální dekorace, výlohová grafika a podobně.

Kdy tato reklama nemusí fungovat?

V některých případech nemusí tento druh reklamy fungovat tak, jak bychom si představovali. Na vině jsou především nevhodně zvolené prostředky, které do dané prodejny nezapadají, zákazníky neinformují či třeba i překáží při výběru.

Efekt celé této reklamy spočívá zejména v precizním a kvalitně provedeném návrhu a výrobě POS a POP prvků. 

 

Většině firem v dnešní době nestačí pouze propagace přímo v místě prodejny nebo formou fyzických reklamních předmětů. Abyste získali více zákazníků, je dobré se zaměřit také na online marketing. Pokud se příliš neorientujete v PPC reklamách a jejich nastavení, přizvěte na pomoc PPC agenturu, která vám se vším ráda pomůže a vaše PPC kampaně bude spravovat za vás.

Fotografie